Deboer Wetsuits

Streben etter innovasjon og utvikling på alle områder er en av grunnene til at Norge nå, som et av få land sender hele fire triatleter til OL i Tokyo.

Viktig samarbeid for begge parter

Vi gleder oss til å samarbeide med deboer wetsuits i årene som kommer. Sammen vil vi hevde oss helt i toppen, og gi våre utøvere de beste forutsetninger for å lykkes.
deboer wetsuits - simply the best wetsuits in the world.

«Da vi begynte å bygge det norske triatlonlaget hadde vi ingen tidligere historie i triatlon, og jeg visste at for å bli en av de ledende nasjonene i triatlon kunne vi ikke bare kopiere treningsfilosofien til andre. Vi trengte å gjøre noe annerledes, noe bedre. Vi har jobbet hardt for å utvikle våre egne treningsfilosofier, og sikre at vi utnytter den beste teknologien og utstyret som er tilgjengelig. deboer våtdrakter deler den samme filosofien, de har endret spillet i våtdraktbransjen ved å fokusere på ytelse først, og dette er en av grunnene til at vi passer perfekt. Vi ser frem til et langt samarbeid sammen.» Det sier Arild Tveiten, sportssjef i Norges Triatlonforbund

Alex de Boer, deboer co-founder forteller: "deboer wetsuits is thrilled to be named the Official Wetsuit of the Norwegian Triathlon Federation. In working with Kristian Blummenfelt and Gustav Iden, two of the most decorated triathletes in Norway, we recognized an attention to detail in their pursuit of excellence that extended beyond their equipment choices to their training philosophy under Arild Tveiten, Sports Director at the Norwegian Triathlon Federation. At deboer we believe details matter, and this shared philosophy made for a natural partnership between deboer wetsuits and the Norwegian Triathlon Federation. We look forward to working with the coaches, athletes, and physiologists at the Norwegian Triathlon Federation to continue to push the limits of wetsuit technology and help Team Norway athletes get to T1 faster."