TriPara

Norges Triatlonforbund arrangerer flere åpne dager hvor du kan bli med og prøve ut triatlon. Vi vil ha dyktige instruktører tilstede samt skape gode rammer for aktivitet. Under finner du informasjon om de kommende arrangementene i 2024.

GENERELT

Norges triatlonforbund inviterer til åpen dag for barn, unge og voksne med nedsatt funksjonsevne som ønsker å prøve triatlon eller som allerede driver med sporten og ønsker å bygge nettverk. Ledsager og utstyr til aktivitetene må du selv stå for. Ta kontakt om du skulle trenge hjelp til å skaffe ledsager eller utstyr.

Triatlon er sammensatt av svømming, sykling og løping og distansene er mange. Ønsker du en utfordring eller bare prøve noe nytt, gøy og spennende anbefaler vi deg å ta turen innom. Det er også mulig å delta på deler av arrangementet. Det blir også enkel servering av lunsj, og du stiller selv med egen ledsager eller tolk om du har behov for det.
Som forbund ønsker vi å skape like muligheter for alle utøvere. I 2020 startet vi et satsingsprosjekt på paratriatlon og håper du ønsker å prøve ut sporten vi er så stolte av.

Lisens og forsikring
Dersom du har helårslisens gjennom Norges Triatlonforbund er du forsikret på aktiviteten. Under regsitrering får du alternativ om å kjøpe engangslisens for arrangementet, dersom du ikke har helårslisens eller tilsvarende dekning via privat forsikring. Engangslisens koster kr 250.

Deltakelseavgift
Det koster kr 200 å delta på våre TriPara-dager. Dette inkluderer alt av treningsopplegg, dyktige instruktører og lunsj.

Spørsmål rundt disse dagene kan rettes til Stian Tveitane på tveitanecoaching@gmail.com eller 454 29 951.

SANDEFJORD 28. SEPTEMBER

Dagen gjennomføres i Sandefjord svømmehall med egen svømmetrener og Storås skiarena, Stokke. I svømmehallen har vi begge bassengene for oss selv, og vanntemperaturen er 28- og 34grader. Storås skiarena byr på kilometervis med rulleskiløyper hvor en trygt kan prøve sykkel og løp.

Påmelding finner du HER

HAMAR 19. OKTOBER

Dagen gjennomføres i ankerskoen svømmehall. I svømmehallen har vi 2stk 50meter svømmebaner med egne svømmetrenere. Etter lunsj er det spinning eller løp ute avhengig av vær og føre.

Påmelding finner du HER