Bli med i kvinnefellesskapet GirlsTriClub (GTC)

GirlsTriClub er et nettverk for kvinner som har lyst til å bli bedre kjent med andre triatleter, dele treningstips, trene sammen og for kvinner som lurer på om triatlon er for dem. Dette er altså ingen triatlonklubb, men et sosialt fellesskap. Ambisjonsnivå er ikke viktig – det kan være deltakelse, gjennomføring eller pers på alt fra supersprint til langdistanse.

Hvorfor GTC?

Cecilie Aanderud-Larsen, Katrine Skallberg og Martine Bjørvik Hagen startet GTC. De holder til i Sandefjord/Larvik, og er medlemmer i Sandefjord Triatlonklubb. GTC er imidlertid åpent for kvinner fra hele Norge.

Cecilie, Katrine og Martine er ganske ferske triatleter, men er vant til å trene. De forteller at de etablerte GTC for å ha det gøy sammen med flere kvinner, inspirere hverandre og lære. De planlegger å jevnlig invitere inn andre kvinner og menn til å gi innsikt og inspirasjon, og ønsker at alle som blir med deler sin egen reise til inspirasjon for andre.

Hvordan bli med?

Man trenger ikke delta i felles trening, men det vil være fint å hilse på hverandre på konkurranser, og heie litt ekstra. Målet er også å gi flere muligheten til å trene sammen med andre.

Dersom du er interessert i å være med i GTC, melder du deg inn via GTCs Facebook-kanal.

Eventuelt ta kontakt via epost til Martine Bjørvik eller Cecilie Aanderud-Larsen.

GTC har også en Instagram-konto.

• Surpas - the future of triathlon
  • Apollo Sports