Her finner du det du trenger for å arrangere et triatlonarrangement. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe du ikke forstår, eller om du har noen spørsmål!

Registrering av arrangement

Triatlonforbundet vil at triatlonkalenderen (terminlisten) skal inneholde så mye som mulig av det som skjer av konkurranser og arrangementer. Men terminlisten blir aldri bedre enn det innholdet vi får fra dere arrangører. Terminlisten er vårt mest besøkte sideområde, og det betyr mer synlighet for arrangementene som legges inn. Det er viktig at alle arrangører bruker samme klasseinndeling slik at vi kan få til korrekt resultatservice og ranking. Ber dere derfor å sørge for at klasseinndelingen nedenfor brukes på de arrangementene dere har ansvar for. Det er viktig med de samme mellomrom og stor/små bokstaver/tall som nedenfor i påmeldingsløsningen. Følgende klasseinndeling: RJ 13-14/ RG 13-14/ UJ 15-16/ UG 15-16/ K Junior 17-19/ M Junior 17-19/ K Elite/ M Elite/ M 20 / K 20/ M 25 / K 25/ M 30 / K 30/ M 35 / K 35/ M 40 / K 40/ M 45 / K 45/ M 50 / K 50/ M 55 / K 55/ M 60 / K 60/ M 65 / K 65/ M 70 / K 70/ M 75 / K 75/ M 80 / K 80/ Mix (miks stafett)/ Stafett kvinner/ Stafett menn

Registrering av arrangement

Ting å tenke på

Vi har laget informasjon som vi synes det er viktig at dere setter dere inn i før dere gjennomfører et arrangement. Ta gjerne kontakt om det er noe dere lurer på.