Heia Open er et lavterskel stevne som skal inkludere alle. Det blir god stemning og mye gøy.

Det er en flott introduksjon for svømmere og triatleter som er nye i sporten. Men er også en glimrende anledning for de litt mer erfarne å komme i gang med konkurransene for sesongen.

Dette er et inkluderende stevne til en rimelig pris. I år prøver vi oss på en ny Swim Run øvelse hvor vi veksler mellom å svømme og løpe.

I alt fire svømmeetapper og tre løpeetapper, med total rundt 1600m svømming og 2500m løping! Vi arrangerer også et Open Water stevne som passer for alle aldre og en fartsfylt Beachpolo turnering.

Velkommen til idylliske Kalvøya

Bærumsvømmerne ønsker velkommen til Akvatlon. Her er det plass til alle. Les mer detaljert om traseer og distanser Vi har den glede å invitere dere til vårt aller første arrangement i regi av Bærumsvømmerne Triatlon; Akvatlon på Kalvøya, Velkommen til folkefest!

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

• AKJ