Konkurransen ble arrangert for første gang i 2009. Konkurransedato er lørdag 9. juli 2022.

Trollveggen Triathlon går av stabelen på Åndalsnes, omkranset av høye fjell nederst i Romsdalen. Svøm i forfriskende sjøvann, sykle opp Trollstigen og avslutt med løping til baksiden av Trollveggen.

Når startskuddet går, venter 1200 meter svømming, 34 km sykling med 750 høydemeter, etterfulgt av 5,2 km løping med 750 nye høydemeter. Trollveggen Triathlon foregår i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Normal 1500m 40km 10km

Bryne Tri 2022

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Halv-Fet triathlon 2022

Dette er en triatlon med distanse: 1,9km - 90km - 21,1km. Nå er det bare å legge seg i hardtrening!! 🙂Startkontingenten i år er satt til 400kr. Dette er for å dekke opp for startnummer, finisherskjorte, tidtakning og badehetter. Deltakere vil få halv-fet badehette, og finisher-skjorter til de som fullfører:) Påmelding åpner snart

Stavanger Triatlon

Stavanger Triatlon ble første gang arrangert i 2012 og har siden vært avviklet årlig, Stavanger Triatlonklubb, en av landets eldste klubber, er stolt arrangør, og så vidt vi vet er vi den eneste triathlonkonkurransen med start og mål i Stavanger. Det konkurreres i Sprint & OL/normal-distanse. Stavanger Triatlon har plass til alle!

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 30. juli - 31. juli. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.