Stavanger Triatlon ble første gang arrangert i 2012 og har siden vært avviklet årlig.

Stavanger Triatlonklubb, en av landets eldste klubber, er stolt arrangør, og så vidt vi vet er vi den eneste triatlonkonkurransen med start og mål i Stavanger.

Det konkurreres i Sprint & OL/normal-distanse. Konkurransen har start og mål ved Store Stokkavatnet i Stavanger med sykkelløype som går nordover til Randaberg og Tungenes på veier med lite trafikk.

Løpeløypa går i vakre og rolige omgivelser langs Stokkavatnet.

Stavanger Triatlon har som målsetning å være et lavterskel arrangement som skal passe perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser.

Stavanger Triatlon har plass til alle!

Sprint 750m 20km 5km
Normal 1500m 40km 10km
  • Dato
Legg til i kalender

Bryne Tri 2022

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Halv-Fet triathlon 2022

Dette er en triatlon med distanse: 1,9km - 90km - 21,1km. Nå er det bare å legge seg i hardtrening!! 🙂Startkontingenten i år er satt til 400kr. Dette er for å dekke opp for startnummer, finisherskjorte, tidtakning og badehetter. Deltakere vil få halv-fet badehette, og finisher-skjorter til de som fullfører:) Påmelding åpner snart

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 9. juli 2022 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 30. juli - 31. juli. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.