EM Langdistanse Almere - Nederland 10. september 2022

Bli med til NEDERLAND og delta i EM  langdistanse 10. september 2022

Program og informasjon finner du her

Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

Viktig informasjon:

Påmeldingsavgiften inkluderer startavgift, påmelding og informasjon i forkant av mesterskapet.

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Vår leverandør Trimtex har produsert en kolleksjon av trisuit og annet representasjonstøy.

Langdistanse 3800m 180km 42km
  • Dato
Legg til i kalender

Bryne Tri 2023

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Sørlandets vakreste utfordring

Hove Tri ønsker å bidra til pur idrettsglede og folkehelse, enten du er 8, 18 eller 80 år. Svømmingen foregår i idylliske Hovekilen mellom holmer og skjær, i saltvann. Arena med skiftesone og målområde ligger like ved. Syklingen er småkupert og foregår på asfalt. Løpingen er på stier med hovedsakelig skogbunn i en rundløype på 2,5 km. Overnatting er mulig i eller like ved arenaen.

Triatlon i vakre Sanden i Naustdal

Sunnfjord Triatlon går av stabelen i Naustdal i Sunnfjord. Svømmeetappen går føre seg i Førdefjorden med start og overgang til skiftesone på vakre Sanden i Naustdal. Sykkelettappen strekkjer seg langs lakseelva Nausta opp gjennom Naustedalen. For vestlendingar er sykkeletappen flat, om du er frå Austlandet vil den nok kunne opplevast som kupert. Løpeetappen er ein runde i Naustdal "Sentrum" som blir sprunge 3 gonger. Løypa er flat. Målgang på Sanden i Naustdal.

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 8. juli 2023 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Norges mest sjarmerende triatlon?

Finnskogen Triatlon blir arrangert av Lunderseter IL, 22. juli 2023, midt i "sentrale" Finnskogen. Triatlonet er et lite og personlig triatlon som passer alle nivåer. Finnskogen Triatlon arrangeres for å skape litt liv i bygda og vi har begrenset deltagerplasser. Da er vi sikre på at alle får den servicen og opplevelsen de fortjener.

Zalaris Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden.

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 5. -6. august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2023 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

• AKJ