Soon Tryathlon arrangeres 21 august 2021 for 7 gang

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det.

Du svømmer i farvann der vikingskipene kom inn til Son, og senere hollenderskutene lastet tømmer og is. Sykkeltrasén starter i Storgata utenfor Stoltenberggården (fra 1600 tallet) og tar deg på en variert og fin tur før du returnerer til T2 i Glenneparken. Løpingen starter i Storgata, tar deg til Ørajordet og opp langs Hølenselva der vikingene har vært før deg. Du snur ved Kyllingfarmen som ligger ved inngangen til Hølen. Tilbake i Son svinger du inn på promenaden og løper langs bryggen frem til målgang med stor ståhei i Glenneparken.

Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang, prøve å slå tiden fra i fjor eller rett og slett stille som støtteaparat og heiaapparat for de som er med.Det blir SUPERSPRINT , SPRINT og barnearrangement. Det forutsettes i alle distanser at du er svømmedyktig, kan sykle og løpe/gå/rusle.Det er ingen krav om å være på toppidrettsnivå i Soon Tryathlon. Her er alle nivå like bra!

Tilpasset barn 25m 400m 100m
Sprint 750m 20km 5km