Opplev mestring, fellesskap og begeistring sammen med andre unge triatleter

Trondheim Triatlonklubb og Norges Triatlonforbund ønsker hjertelig velkommen til samling i Trondheim 20.-22. mars.
Samlingen er for ungdommer i alderen 12-22 år.

Dette er en samling hvor ungdommer med felles interesser skal få muligheten til å trene sammen og bli coachet/trent av dyktige trenere. Det vil bli delt inn i grupper, basert på hovedsakelig alder (fysiologisk utvikling) og erfaring. Hver gruppe har treninger tilpasset deres alder og erfaring. Det legges opp til variert trening med høy kvalitet, noe faglig påfyll, samt sosiale aktiviteter i løpet av helgen. Tentativt program kommer innen starten av februar.

Samlingen starter fredag 20. mars kl 17.00 og avsluttes søndag 22. mars kl 15.00 og deltakere er selv ansvarlig for å komme seg til og fra samlingen. Overnatting kommer til å skje på skole og her venter får vi endelig tilbakemelding/bekreftelse i slutten av februear. Det vi vet er at det blir enten på Ranheim eller Charlottenlund.

Pris:

Prisen for samlingen er 1400 kr for hele helgen inkl. mat og diverse innganger.

Annen informasjon:

- Vi skal overnatte på skole og dermed må man avtale om å få låne evt. ta med seg eget liggeunderlag.

- Husk både svømmetøy, spinningsutstyr og løpettøy for både inne og utendørs løping

Vi gleder oss masse til å se deg på samling i mars!

NB!
Vi ønsker at foresatte som har mulighet til å bidra på samlingen tar kontakt, da vi har oppgaver under samlingen vi gjerne ønsker hjelp til.

Kontaktpersoner:

Møyfrid Kløvning (Trondheim Triatlonklubb)            Sondre R. Solheim
Telefon: 94486813                                               Telefon: 98852040
Mail: moyfridnkl@hotmail.com                              Mail: sondre.solheim@hotmail.com

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2019. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.