Trener 1 kurs 13.-15. mars

Nytt trener 1 kurs er satt opp i Oslo 13.-15. mars, bli med da vel!
Hva er et Trener 1 kurs innen triatlon?
Trener 1 er det første nivået i Trenerløypa. Her er det fokus på innlæring og deltakelse. Målgruppen på Trener 1 er nybegynnere i alle aldre og mange særforbund prioriterer her hvordan man kan være en effektiv trener for barn. Trener 1 skal være tilgjengelig for alle som ønsker å starte på en trenerutdannelse, og her legges plattformen for trenerens basiskunnskaper og utøvernes basisferdigheter.

• Dato
  • Påmelding
Legg til i kalender

Vårsamling for ungdom (nasjonal)

Trondheim Triatlonklubb og Norges Triatlonforbund ønsker hjertelig velkommen til samling i Trondheim 20.-22. mars. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Nasjonal Testdag Vår

Norges Triatlonforbund inviterer til åpen testdag for utøvere som vil prøve seg på landslagskravene. Testdagen vil være i Oslo 7. mars 2020 og er beregnet for ungdom 14 år og eldre.

Trener 1 - del 2 9.-10. mai 2020

Trener 1 -  Del 2 er den idrettsspesifikke delen av Trener 1 kurset.

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.