Konkurransen gjennomføres på Ringshaugstranda ca. 6 km utenfor Tønsberg sentrum. Ringshaugstranda er blant Oslofjordens største og mest populære badestrender.

Svømmingen foregår i en bukt beskyttet av en molo. Vanntemperaturen er normalt mellom 15 og 20 grader på konkurransedagen.

Syklingen gjennomføres i området mellom Tønsberg og Åsgårdstrand på fin asfalt. Det er relativt lite trafikk.

Den avsluttende løpingen er på sti og litt asfalt langs kystlinjen i retning Vallø. Etter 2,5 kilometer snur man og løper samme vei tilbake.

Konkurransen avholdes for 14. gang.

Sprint 750m 20km 5km
Barneaktivitet

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

EM Multisport Østerrike

Walchsee er vert for årets EM i multisport, inkludert akvatlon, akvabike og halvdistanse triatlon.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

Triatlon til Folket

Østfold triatlon arrangeres i solbyen Sarpsborg i området rundt Tunevannet. Konkurransen arrangeres i 2020 for 8. gang og vi er stolte av å klare og legge til rette for et arrangement som inkluderer alle.  Vår visjon er å skape en konkurranse som utfordrer nybegynneren og eliteutøveren. En konkurranse hvor du opplever mestring, men som også tvinger deg ut av komfortsonen. For oss som arrangører er det viktig at alle skal føle mestring, alle skal i mål. Vi vil alltid være tilstedet for å heie deg frem de siste meterne, velkommen til Østfold Triathlon !

Finnskogen - det sjarmerende triatlon

Finnskogen Triatlon er et koselig triatlon for de fleste nivåer. Er du en erfaren triatlet, eller vurderer å prøve triatlon for første gang, er Finnskogen Triatlon perfekt for deg!

EM sprint 2020

Malmø er årets vert for EM i sprint. Mesterskapet vil inkludere elite, agegroupere og para utøvere. Kort reisevei gjør dette til et attraktivt arrangement for Team AgeGroup Norway utøvere. Se https://www.malmo2020.com/ for mer informasjon. Påmelding kommer senere.

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Trondheim Triatlon 2020

Trondheim triatlon er et årvisst fyrtårn for triatlon nordafjells. Arrangementet passer for alle som trener allsidig, og vil sette seg et spektakulært mål for sommeren. Deltagerne gjennomfører en vakker reise i og rundt Trondheim. Etter å ha blitt skysset ut med båt til Munkholmen, går svømmeetappen inn fra holmen til landgang midt blant tilhengerskaren i Ilsvika. Sykkeletappen fører deltagerne ut til Byneset langs fjæresteinene i Trondheimsfjorden. Løpeetappen går inn i byen langs Nidelva, rundt Kristiansten festning, og til målgang i Ilsvika. Ta gjerne turen rundt på sidene her, kikk på løypa, på beretninger og film fra tidligere år, og finn ut hva dette dreier seg om. Tar du utfordringen?

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping