Nasjonal Testdag Vår

Norges Triatlonforbund inviterer til åpen testdag for utøvere som vil prøve seg på landslagskravene.
Testdagen vil være i Oslo 28. mars 2020 og er beregnet for ungdom 14 år og eldre.

Dette er en unik mulighet for unge utøvere til å teste seg selv for å se at man har hatt progresjon og framgang gjennom vintertreningen. Dette er også en mulighet for de utøvere som ønsker å se hvordan de ligger an i forhold til landslagskrav. Krav til landslag kan man lese om her:

Det er viktig å presisere her at det er ingen automatikk i at om man klarer tidskravene til landslaget så er man på landslaget. Det gjøres alltid en individuell vurdering i tillegg. Vi åpner heller ikke opp for at utøvere født senere enn 2004 kan komme på et landslag (man må fylle 16 år det året man kan bli tatt ut på et landslag).

Det testes på 800m svømming og 5000m løping.

Annen informasjon:

Forbundet står for den praktiske gjennomføringen og har i samarbeid med Nittedal Triatlonklubb fått låne deres svømmehall, mens vi mest sannsynlig skal løpe innendørs på Bislett. Det er en dagssamling som starter med svømmetest på morgenen og avsluttes med løping på ettermiddagen. Nøyaktige tidspunkter og steder kommer vi tilbake til.

Pris:

50 kr + Utøverne har selv ansvar for å komme seg til samlingen og stå for alle kostnadene forbundet med dette.

Vønsker dere alle hjertelig velkomne og Lykke til med treningen og forberedelser fram mot testdagen!

800m 5000m
  • Dato
  • Påmelding
Legg til i kalender

Vårsamling for ungdom (nasjonal)

Trondheim Triatlonklubb og Norges Triatlonforbund ønsker hjertelig velkommen til samling i Trondheim 20.-22. mars. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.