Velkommen!

Vi inviterer til digitalt lederforum 18. november. Alle styremedlemmer og arrangementsansvarlige i klubber tilknyttet Norges Triatlonforbund er invitert. Vi håper på mange gode debatter for å skape masse mestring, fellesskap og begeistring i 2021 og videre!

Et sentralt tema vil være: «Hvordan ser suksessfulle arrangementer ut i 2021, hva har klubber ansvar for og hva forventer dere av forbund og funksjonærer?

Forbundsstyret vil legge fram status på økonomi, koronatiltak og tiltaksplaner fram til 2024.

Møtet vil foregå på Zoom og være fra kl 18 til 21. Deltakelse er gratis.

Det er ingen begrensninger i antall deltakere pr klubb. Dette er et møte for informasjon, erfaringsutveksling og nyttige diskusjoner, og er ikke et beslutningsorgan.

• Dato
Legg til i kalender

Temakveld for ungdom

En kveld for unge triatleter under 20 år arrangeres av forbundets Barne- og ungdomsutvalg. Denne gangen vil det være Tyra og Møyfrid fra Trondheim Triatlonklubb som styrer showet og vi får besøk av Kristin L. Jonvik fra Sunn Idrett. Temaet for denne kvelden er «Helse kommer alltid foran prestasjon».

Trener 2 Generell del (del 1)

Trener 2-utdannelsen er for alle som er over 16 år og har vært gjennom og fått godkjent Trener 1. Kurset er en videreutdanning innen Norges Triatlonforbunds trenerløype og er per dags dato den høyeste utdannelsen vi tilbyr. Vi kjører kurset i samarbeid med Norges Friidrettsforbund og Norges Orienteringsforbund, da vi ser at relasjonsbyggingen og erfaringsutvekslingen har stor verdi. Kursets hensikt er å formidle, utvikle og skape arenaer slik at du kan utvikle deg som trener.