NTF ønsker hjertelig velkommen til påskesamling i Skien Fritidspark 13.-18. april. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Dette er en samling hvor ungdommer med felles interesser skal få muligheten til å trene sammen og bli coachet/trent av dyktige trenere. Samhold og det sosiale vil selvsagt også være i fokus.

Det blir delt inn i tre grupper, basert hovedsakelig på alder (fysiologisk utvikling), men med muligheter for tilpasninger på hver økt.

Hver gruppe har treninger tilpasset deres alder og kommer til å forholde seg til en til to trenere.

Under denne samlingen kommer svømming og løping til å bli prioritert. Det vil også blir noe sykkeltrening i spinningsal.

Selve leiren vil være i Skien fritidspark. Her kommer vi til å overnatte i fritidsparkens eget hotell. Med sin umiddelbare nærhet til alt en treningsglad ungdom kunne tenke seg, er Skien Fritidspark er en perfekt plass med tanke på trening og hyggelig samvær. Fra hotellet er det korte avstander til løpebane, lysløype, basseng, spinningsal, styrkerom, basisrom, badeland m.m.

Samlingen starter lørdag 13. april kl 17.00 og avsluttes torsdag 18. april kl 12.00. Dere er selv ansvarlig for å komme dere til og fra samlingen.

Priser og ytterligere informasjon finner du ved å klikke på linken "påmelding".

• Dato
Legg til i kalender

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.