Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for Norgesmesterskapet for ungdom, NM Junior, NM sprint og NM miksstafett.

Norgesmesterskapet i Son

Første NM i triatlon i 2019 vil være i Son, på østsiden av Oslofjorden. Her blir det NM sprint for elite, junior og agegroup, ungdomsmesterskap og NM i miksstafett. Arrangørklubben er Soon Triathlonklubb, som har god erfaring med triat …

Sprint 750m 20km 5km
Supersprint 375m 10km 2,5km
Lagkonkurranse 300m 7km 1,8km

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

NM i naturskjønne omgivelser i Øygarden

Coastman kjøres i naturskjønne omgivelser i Øygarden 40 min utenfor Bergen.Svømming i skjermede omgivelser på Tjeldstø havn. Hurtig sykkelløype med runde på 45 km også tidligere brukt til NM og VM. 10,5 km rask og oversiktlig løpeløype i inspirerende omgivelser. Øygarden ligger 0 til 40 m over havet så her er det flatt og med storslått utsyn