Jentesamling

Som i fjor, organiseres en treningssamling kun for jenter. Samlingen vil være over en helg. Her skal alle jenter få utviklet og utfordret seg på sitt nivå. Samtidig får jenter en felles møtearena og mulighet til å diskutere temaer og ha det sosialt sammen. Samlingen blir for de som er mellom 12 og 22 år. På treningsøktene deles det opp i grupper slik at alle kan oppleve å tøye litt på egne grenser.

Samlingen vil bli i Haugesund.

For mer informasjon og priser, trykk påmeldingslenken.

• Dato
Legg til i kalender

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.