Dette er en samling på to til tre dager for unge triatleter i alderen 12 til 22 år. Denne samlingen er for alle triatleter fra hele landet, og uavhengig av ambisjons- og ferdighetsnivå. På noe av samlingen deles utøverne inn i grupper (12-14 år, 15-17 år, 18-22 år).

Vårsamling for ungdom (nasjonal)

Trondheim Triatlonklubb og Norges Triatlonforbund ønsker hjertelig velkommen til samling i Trondheim 20.-22. mars. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Nasjonal Testdag Vår

Norges Triatlonforbund inviterer til åpen testdag for utøvere som vil prøve seg på landslagskravene. Testdagen vil være i Oslo 7. mars 2020 og er beregnet for ungdom 14 år og eldre.

Velkommen til treningssamling 2020

Vi inviterer klubber og individuelle utøvere til treningssamling i Altea i Spania. Du kan velge å reise enten før eller etter påske; 18. – 25. april eller 25.april – 2. mai. Her blir det mulig å få seg et godt treningsgrunnlag før sesongen begynner, og samtidig bli bedre kjent med andre i egen klubb og det norske triatlonmiljøet generelt. Treningsuken passer for alle, uansett ambisjoner og treningsgrunnlag. Inndeling i grupper sikrer at alle kan trene på det nivået man ønsker. Det er mulig å flyte mellom gruppene, skulle man ønske en roligere/hardere dag eller flere.

Velkommen til treningssamling 2020

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.