VM Mulitsport Pontevedra

Multisport festivaler har blitt populært. Her kan du delta i alle grenene innen triatlon og representere Norge i flere øvelser.

Bli med til PONTEVEDRA og delta i MULTISPORT VM  27. april - 5. mai 2019.

Program og informasjon finner du her

Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

Viktig informasjon:

Påmeldingsavgiftene til de forskjellige øvelsene ser du når du melder deg på. Den inkluderer startavgift, påmelding og organisering av Norges AG team før og under konkurransen.

Norges Triatlonforbund kommer til å være tilrettelegger og være tilstede med bistand for utøvere som skal delta.

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Vår leverandør Trimtex har produsert en kolleksjon av trisuit og annet representasjonstøy.

Team Age Group Norway sin teamshop er nå klar, og vi håper mange kommer til å benytte seg av dette tilbudet.

Nettbutikken stenger 10.2.2019 med forventet levering i uke 13 / 2019.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte:

1. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: https://trimtex.no/no/norges-triathlonforbund/
  2. Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
  3. Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss.
  4. Tast inn norgestri2018 i «teamkode for innmelding» og logg inn.
  5. Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

PS: Vi lanserer nytt design på landslagsdrakten, men den gamle er fortsatt godkjent og kan brukes.

Hotell

I et mesterskap er den sportslige arenaen viktig, men det er også det sosiale. Derfor har Norges Triatlonforbund valgt ut et hotell - "Det Norske Hus" - som i Pontevedra vil være Superior Augusta Spa Resort. Hotellet ligger ca. 20 min fra Pontevedra. Det vil være busstransport til og fra øvelsene, premieseremonier, registrering etc.

Priser:

Enkeltrom: kr. 1 700,- pr. natt
Dobbeltrom: kr. 1 990,- pr. natt
Prisene inkluderer frokost + transport til øvelsene og arrangementene i Pontevedra

Informasjon om hotell HER

På hotellet vil forbundet etablere TRILOUNGE for de norske utøverne. I tillegg vil vi disponere møterom og invitere til "race briefing" og sosial hygge.

Fly

Det er flere muligheter til å komme seg til Pontevedra. Følgende flyplasser I nærheten hvor vi kan tilby flyplass transfer til og fra hotellet:

Santiago de Compostella = 76km

Porto (enkleste og mest populær) = 109km

La Coruna = 121km

Ønsker du priser på fly og informasjon kan du sende en e-post til:  travel@nirvanaeurope.com

Forsikringer:

I mesterskap er det krav om helårslisens. Betaling av lisens kan du lese om på NTF sin hjemmeside. Link HER

Helårslisensen  dekker skadehjelp og opptrening/rehabilitering etter en evt. skade.

I tillegg anbefaler vi en reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort (E-111)

Vi ønsker deg velkommen til Pontevedra :-)

Akvatlon 2 km 350 m 2 km
Duatlon sprint 3 km 20 km 2 km
Duatlon normal 10 km 40 km 5 km
Langdistanse 3800m 180km 42km
Terrengtriatlon
Terrengduatlon
Akvabike
  • Dato
Legg til i kalender

Årets høydepunkt? Bli med til VM i triatlon i Lausanne.

Vi håper på en stor norsk delegasjon i Lausanne som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere i juniorklassen , U23 og i elite. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Lausanne.

Lunde Triatlon

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning

BryneTri lang arrangeres for første gang i 2019 som en markering av at arrangementet BryneTri har 5 års jubileum i 2019. Dette er et kompakt arrangement med max 125 deltakere. BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning. For familie med unger er det flere badestrender rundt Melsvannet. Flott turterreng for de som vil bevege seg mens den bedre halvdelen er ute og sykler. Pga den kompakte profilen vil heiagjenger se sin utøver passere tilsammen 11 ganger på sykkel og løp

Velkommen til Klubbmesterskap

Felles-start fra stranda, ca 300 m svømming i havet lengs med stranda. Sykkeletappe på asfalt 20 km (10 km t.o.r). Løpning i terreng 6 km, untatt de sista 600m som går på asfalt. Alle skiftesoner vid Straumsbukta skole.

Velkommen til Os triatlon

Velkommen til Os triatlon 1 september 2019! For tolvte år på rad arrangeres Os triathlon, Vestlandets vakreste triathlon. Et sprintdistanse triathlonstevne som passer for de aller fleste, både aktive triathleter og de som er med for første gang.

Monsterløpet 2019

Monsterløpet er ein konkurranse som er vakse fram av lokalt engasjement frå unge samningar. Formålet med løpet er å fremje idrettsglede, konkurranselyst og ikkje minst å rette fokus mot ei gruppe born som ikkje har same høve til fri aktivitet som det me har. Det siste mellom anna gjennom at alt overskot frå arrangementet går til organisasjonen Thembalethu Care Organization. Til sist ønskjer me gjennom Monsterløpet å spreie engasjement i lokalsamfunnet på Tysse, og å promotere denne vakre og historiske delen av bygda vår.

Mestring, fellesskap og begeistring

Oslo Trifestival arrangeres for første gang 15. september 2019. Arrangementet vil foregå på Sørenga, hvor deltakerne kan svømme, sykle og løpe i trygge omgivelser. Årets arrangement er forbeholdt barn og unge, i alderen 4 - 16 år, som er glade i å trene variert og allsidig. Distansene er tilpasset barnas alder. I år vil festivalen kun foregå over én dag, men det er planlagt en utvidelse allerede i 2020. Arrangør er Norges Triatlonforbund i samarbeid med en rekke lokale triatlonklubber og idrettslag.

Norgescup finalene i Risør

Velkommen til Risør TRI 2019 med sprint- og supersprint distanser med finalene i NorgesCup 2019 midt i vakre Risør siste helgen i september. Risør TRI er en unik by-triatlon som arrangeres midt i Risør historiske sentrum, som skaper en intim ramme rundt hele arrangementet.