Søndag 18. august 2019 gjentar vi fjorårets suksess og arrangerer triatlonkonkurranse på idylliske Tofte i Hurum. I år som i fjor går vi for fullskala off-road triatlon og hele arrangementet blir på Røskestad med identiske løyper som i fjor.

750m svømming (400m for lag)- 12km terrengsykkel - 5km terrengløp Sykkel- og løpetrasè er i terreng/sti hvor deler av løypa er teknisk.

Det er også egen klasse for lag der 3 kan gå sammen om å ta hver sin etappe, svømmeetappen på lagkonkurransen er 400m. Løypa for ungdom 10-15 år blir 100m svømming, 4km sykkel og 2km løp.

Her kan alle delta i alderen 10-99 år - det være seg debutanter, mosjonister eller eliteidrettsutøvere.

Har du lyst til å være med? Vi kjører ingen makstid. Her er alle vinnere uansett nivå!

Sprint 750m 20km 5km
Terrengtriatlon
  • Dato
Legg til i kalender

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

EM Multisport Østerrike

Walchsee er vert for årets EM i multisport, inkludert akvatlon, akvabike og halvdistanse triatlon.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

EM sprint 2020

Malmø er årets vert for EM i sprint. Mesterskapet vil inkludere elite, agegroupere og para utøvere. Kort reisevei gjør dette til et attraktivt arrangement for Team AgeGroup Norway utøvere. Se https://www.malmo2020.com/ for mer informasjon. Påmelding kommer senere.

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping