Bli med til EM normaldistanse i Weert - Nederland.

Vi håper på en stor norsk delegasjon i Weert som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere.  De håper på mange nordmenn som er med og  heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-)

Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Weert.

Viktig informasjon:

Tidspunkt for konkurransene for Age Group:

Lørdag 1/6   Klassene Kvinner + menn M 55 +

Søndag 2/6   Klassene menn M 20 - M 50

Program og informasjon fra arrangør finner du her

Påmeldingsavgiftene inkluderer startavgift, påmelding og organisering av Norges AG team før og under konkurransen.

Norges Triatlonforbund kommer til å være tilrettelegger og være tilstede med bistand for utøvere som skal delta.

Landslagsdrakt:

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Vår leverandør Trimtex har produsert en kolleksjon av trisuit og annet representasjonstøy til Team Age Group Norway.

Team Age Group Norway sin teamshop er nå klar, og vi håper mange kommer til å benytte seg av dette tilbudet.

Nettbutikken stenger 10.2.2019 med forventet levering i uke 13 / 2019.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte:

1. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: https://trimtex.no/no/norges-triathlonforbund/
  2. Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
  3. Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss.
  4. Tast inn norgestri2018 i «teamkode for innmelding» og logg inn.
  5. Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

PS: Vi lanserer nytt design på landslagsdrakten, men den gamle er fortsatt godkjent og kan brukes.

Hotell:

I et mesterskap er den sportslige arenaen viktig, men det er også det sosiale. Derfor har Norges Triatlonforbund valgt ut et hotell, "det norske hus", som i Weert vil være NH Eindhoven.

På hotellet vil forbundet etablere vår norske TRILOUNGE for alle våre utøvere. Der vil vi legge opp til sosial hygge og gjennomgå race briefen før konkurransene.

Vi har i 2019 innledet et samarbeid med NIRVANA som er spesialist på internasjonale triatlonarrangement.

For å bestille hotell + andre tjenester går du inn her: BESTILLING HOTELL OG ANDRE TJENESTER

Forsikringer:

I mesterskap er det krav om helårslisens. Betaling av lisens kan du lese om på NTF sin hjemmeside. Link HER

Helårslisensen  dekker skadehjelp og opptrening/rehabilitering etter en evt. skade.

I tillegg anbefaler vi en reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort (E-111)

Vi ønsker deg velkommen til Weert :-)

Normal 1500m 40km 10km
  • Dato
Legg til i kalender

Bli med til Italia og Asiago.

Start sesongen og få en myk overgang til triatlonsesongen ved å ta med deg skia, sykkelen og løpesko. VM i vintertriatlon passer perfekt for nordmenn. Påmelding og informasjon kommer snart

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

EM Multisport Østerrike

Walchsee er vert for årets EM i multisport, inkludert akvatlon, akvabike og halvdistanse triatlon.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

EM sprint 2020

Malmø er årets vert for EM i sprint. Mesterskapet vil inkludere elite, agegroupere og para utøvere. Kort reisevei gjør dette til et attraktivt arrangement for Team AgeGroup Norway utøvere. Se https://www.malmo2020.com/ for mer informasjon. Påmelding kommer senere.

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping