Kristiansand Triathlon inviterer alle barn mellom 4 og 12 år til årets barnsligste triathlonfest på Aquarama.

Arrangementet er blitt utrolig populært og de siste årene har vi hatt lang venteliste. Maks antallet barn er 300.

4 august kl 12:00 åpner den offisielle påmeldingen via webscorer. Første mann til mølla, så følg med her!!! Link til påmelding: kommer

Svømmingen foregår inne på AQ, sykling i bilfrie gater i Østre Strandgate og Strandpromenaden, mens løpingen skjer på Tangen.

Distansene blir omtrent slik:

Gul (4-7 år): Svøm: 25m( alle barn kan stå i bunnen), Sykkel: 500m, Løp: 300m

Rød: (6-10 år): Svøm: 25m, Sykkel: 1000m, Løp: 700m

Blå: (10-12 år): Svøm: 75m, Sykkel: 3000m, Løp: 1200m

Oppmøte og henting av startnr mellom kl 09:30 og 10:15.

Informasjon til barn og foreldre kl 10:30. Første pulje starter kl 11:00.

NB! Vær ute i god tid. VIKTIG: Klikk «SKAL» dersom du ønsker å bli med. Da vil du få tilgang til informasjon som postes ifm dette arrangementet.

Arrangementet er GRATIS.

Tilpasset barn 25m 400m 100m
Barneaktivitet

Lunde Triatlon

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning

BryneTri lang arrangeres for første gang i 2019 som en markering av at arrangementet BryneTri har 5 års jubileum i 2019. Dette er et kompakt arrangement med max 125 deltakere. BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning. For familie med unger er det flere badestrender rundt Melsvannet. Flott turterreng for de som vil bevege seg mens den bedre halvdelen er ute og sykler. Pga den kompakte profilen vil heiagjenger se sin utøver passere tilsammen 11 ganger på sykkel og løp

Velkommen til Klubbmesterskap

Felles-start fra stranda, ca 300 m svømming i havet lengs med stranda. Sykkeletappe på asfalt 20 km (10 km t.o.r). Løpning i terreng 6 km, untatt de sista 600m som går på asfalt. Alle skiftesoner vid Straumsbukta skole.

Velkommen til Os triatlon

Velkommen til Os triatlon 1 september 2019! For tolvte år på rad arrangeres Os triathlon, Vestlandets vakreste triathlon. Et sprintdistanse triathlonstevne som passer for de aller fleste, både aktive triathleter og de som er med for første gang.

Monsterløpet 2019

Monsterløpet er ein konkurranse som er vakse fram av lokalt engasjement frå unge samningar. Formålet med løpet er å fremje idrettsglede, konkurranselyst og ikkje minst å rette fokus mot ei gruppe born som ikkje har same høve til fri aktivitet som det me har. Det siste mellom anna gjennom at alt overskot frå arrangementet går til organisasjonen Thembalethu Care Organization. Til sist ønskjer me gjennom Monsterløpet å spreie engasjement i lokalsamfunnet på Tysse, og å promotere denne vakre og historiske delen av bygda vår.

Mestring, fellesskap og begeistring

Oslo Trifestival arrangeres for første gang 15. september 2019. Arrangementet vil foregå på Sørenga, hvor deltakerne kan svømme, sykle og løpe i trygge omgivelser. Årets arrangement er forbeholdt barn og unge, i alderen 4 - 16 år, som er glade i å trene variert og allsidig. Distansene er tilpasset barnas alder. I år vil festivalen kun foregå over én dag, men det er planlagt en utvidelse allerede i 2020. Arrangør er Norges Triatlonforbund i samarbeid med en rekke lokale triatlonklubber og idrettslag.